Svečių priėmimas :: Stalo etiketo pagrindai

Svečių priėmimas versle
Asmeninis žmonių bendravimas tampa vis didesne vertybe. Kad ir kokiu tikslu apsilankytų svečiai – ar jie būtų klientai, ar verslo partneriai – jaučiame pareigą priimti juos maloniai. Visus iki vieno atvykstančius svečius reikia pasitikti...
 »» Plačiau


Šeimininkų ir svečių pareigos rengiant priėmimą
Rengiant priėmimą, būtina deramai jį suplanuoti: sudaryti svečių sąrašą, išsiųsti kvietimus, pasirūpinti stalo serviravimu, meniu, patarnaujančiu personalu, priėmimo eiga, pagalvoti net apie smulkiausias detales. Labai svarbu iš anksto išsiaiškinti garbingiausią...
 »» Plačiau


Kaip susodinti svečius prie stalo?
Šeimininko dešinėje sodinama vyriausia arba aukštas pareigas užimanti moteris. Šeimininkės dešinėje – garbingiausio amžiaus arba aukštas pareigas užimantis vyriškis. Jei šeimininkai sėdi iš kraštų...
 »» Plačiau


Vaišės namie
Anksčiau šeimininkė vaišėms ruošdavosi iki paskutinės akimirkos. Svečiams atvykus, ji jau nusivariusi nuo kojų, suirzusi. Bet tikrasis vargas dar priešaky. Reikia pamerkti gėles – nėra tinkamos vazos! Svečiai velkasi paltus – žinoma, visos pakabos užimtos! Svečiai pasivaišino...
 »» Plačiau


Vaikas svečiuose
Tėvams kartais būtina išeiti iš namų, bendrauti. Dažnai jie linkę kartu pasiimti ir vaikus – ne dėl to, kad taip patogiau, bet kad nėra kur ar kam palikti ir pan. Dar nevaikščiojantys ar nešliaužiojantys kūdikiai gali užmigti...
 »» Plačiau


Reklama



Grįžti atgalMes facebook'e Svetainės versija mobiliems